رسیدگی به بیش از 8 هزار گزارش و شکایت مردمی در سامانه 124 در اسفندماه 1401
پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 21:14:38
روابط عمومی
به گزارش خبرگزاری همدان خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان همدان معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بررسی و رسیدگی به 8 هزار تماس مردمی واصله از طریق سامانه 124 طی در اسفندماه سال 1401 در استان خبر داد.
مرتضی بید آبادی افزود: اکثر این گزارشات مربوط گران فروشی و یا کم فروشی در واحد های صنفی بوده است. که حدود 5 هزار مورد از این گزارشات به دستگاه های مربوطه ارجاع داده شد.
وی در پایان تاکید کرد: مردم فهیم استان همدان در صورت مشاهده هرگونه تخلف آدرس دقیق واحد متخلف و نوع تخلف آن واحد را در اسرع وقت از سامانه 124٫ir و یا از طریق تلفن 124 اطلاع دهند تا اکیپ های بازرسی جهت رسیدگی به گزارشات به محل اعزام شوند



http://hamadankhabar.ir/fa/News/11633/رسیدگی-به-بیش-از-8-هزار-گزارش-و-شکایت-مردمی-در-سامانه-124-در-اسفندماه-1401
بستن   چاپ