آخرین مطالب

نشست خبری جمعیت جانبازان استان همدان به مناسبت هفته دولت برگزار شد . سیاسی - اقتصادی

  بزرگنمایی:
دبیر جمعیت جانبازان محمود احدیان فعالیت های معاونت اقتصادی، رشد تولید ورفع موانع تولید حمایت از تولیدکنندگان وسرمایه گذاران استان را در اولویت قرار داد

✅رسولی .همدان خبر-جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  فعالیت درحوزه اجتماعی و رسیدگی و احصا مشکلات را در دستور کار خود دارد
✅- یکی از اهداف جمعیت جانبازان اجرای منویات رهبری در حوزه رفع موانع تولید و رونق اقتصادی است

جمعیت جانبازان  یکی از احزاب و جمعیتهای است که در اواخر دهه 70 و اوایل دهه هشتاد به عنوان یک حزب سیاسی معرفی  و در وزرات کشور به ثبت رسمی رسیده است و در استان همدان جمعیت جانبازان به همت سردارشهید حاج میرزا محمد سلگی  در سال 98شکل گرفت و فعالیت خود را آغاز کرد و  سال گذشته نیز مجوز فعالیت این حزب  توسط استاندار همدان تایید و صادر شد.
دبیر جمعیت جانبازان استان همدان، گفت:  این جمعیت در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فعالیت دارد و مانند سایر احزاب در راستای اساسنامه خود فعالیت می کند.
 محمود احدیان، به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، افزود: جمعیت جانبازان به عنوان یکی از اعضای اصلی شورای ائتلاف در استان فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر کمیته ها و کار گروه های جمعیت جانبازان فعال هستند، خاطر نشان ساخت: مجوز رسمی این فعالیت ها از سوی استاندار همدان صادر شده و امروز به عنوان اولین نشست بعد از گرفتن مجوز در خدمت شما رسانه ها هستیم.
احدیان تصریح کرد: در حوزه اجتماعی رسیدگی و احصا مشکلات مردم در دستور کار ما قرار دارد خصوصا در حوزه صنعت و معدن و حوزه هایی که به اقتصاد و معیشت مردم مرتبط است، ورود پیدا کرده و طبق چارچوب قوانین حزبی و اساس نامه و مرام نامه ایی که داریم مشکلات را پیگیری و با در میان گذاشتن آن با مسولان مربوطه به وظایف ذاتی خود عمل می کنیم.
 وی با اشاره به تعداد و فعالیتهای دفاتر شهرستانها نیز گفت: در حال حاضر 9 دفتر به جز دفتر درگزین در شهرستانها فعالیت دارند که از آبان ماه سال گذشته دفاتر جمعیت شهرستانها فعالیت خود را شروع کرده و با توجه به انتخابات در سال جاری فعالیتشان افزایش یافته است ودفاتر جورقان و مریانج نیز نیمه اول مهر ماه راه اندازی خواهد شد.
احدیان در ادامه به مفاد و اهداف اساسنامه و مرامنامه جمعیت، اشاره کرد و یاد آورشد: یکی از اهدافی که در اساسنامه جمعیت دیده شده مطالبه گری و اجرای منویات رهبری است همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید بر رسیدگی به مشکلات تولید و رفع موانع و معیشت مردم دارند ما نیز در این  راستا گام هایی برداشته ایم.
وی با بیان اینکه ما اساسا دنبال اجرایی شدن منویات رهبری در مقاطع محتلف زمانی بوده و هستیم، افزود: در سال جاری ما در انتخابات دو هدف اصلی داشتیم که همانا حضور حداکثری مردم در پای صندوق  و هدف دوم  تلاش برای انتخاب کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری بود که  این امر با فضل خداوند و پشتیبانی مردم حاصل شد.
دبیر جمعیت جانبازان اظهار داشت: در زمان انتخابات ما با اقشار مختلف مردم سرو کار داشتیم که یکی از این اقشار صنعتگران بودند که در بحث تولید و مشکلات خود خواستار رسیدگی به مشکلات بودند.
احدیان با بیان اینکه، اگر مطالبه گری هم داریم در جهت حل مسائل و مشکلات صنعتگران است، یاد آور شد: این مطالبات با مشارکت خود صنعتگران  در راستای بهبود معیشت مردم  انجام می شود.
وی در پاسخ به برخی شاعبه های ایجاد شده مبنی بر اینکه جشن هایی بعد از انتخابات و پیروزی آیت الله رییسی توسط جمعیت جانبازان برگزار شده است، گفت: ما موظف هستیم در مقابل کسانی که قدمی در راستای حمایت برداشته اند از آنها قدردانی کنیم  و قریب دو ماه بیش از 2 هزار نفر در ستاد های آیت الله رییسی شبانه روز فعالیت داشتند و بعد از پیروزی در انتخابات و بعد از حماسه ای که مردم در مقابل هجمه های خارجی و داخلی آفریدند لوح های تقدیری تقدیم شد که هزینه های انجام شده توسط خود مردم پرداخت شد و ما فقط مدیریت کردیم که این جشن ها به خوبی برگزار شود.
احدیان دربخش دیگر سخنان خود در پاسخ به این سوال  که آیا ایشان از گزینه های استانداری همدان هستند یا خیر؟، افزود: ، با توجه به اختیاراتی که از سوی وزارتخانه به مجمع نمایندگان داده شده و لیستی را جهت انتخاب استاندار تهیه کرده اند، که گفته میشود نام بنده هم در این لیست قرار دارد که نشان از محبت نمایندگان دارد ولی خروجی این لیست مشخص نیست و امیدواریم فردی متخصص و دلسوز در مسند استانداری قرار بگیرد چرا که خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی عین عبادت است فرقی ندارد کجا این خدمت انجام شود .
وی در ادامه از برگزاری جلسات متعدد با صنعتگران  و احصا مشکلات آنها خبر داد و اظهار داشت: از آنجایی که صنعتگران در زمان انتخابات در کنار ما بودند ما هم بازدیدهایی به صورت میدانی داشتیم و به صورت حضوری  مشکلات این عزیزان را احصا کردیم.
احدیان با اشاره به اینکه در جمعیت جانبازان یک شورای راهبری تعریف کرده ایم ، افزود: این شورا شامل دو گروه است  که 30 نفر درآن عضو هستند و گروه دوم نماینده دستگاههای ذیربط  که مرتبط با مشکلات هستند در این شورا حضور دارند  که به نوعی پشتیبانی کننده محسوب می شوند.
وی ادامه داد: لذا مشکلاتی که از طریق بازدید میدانی در شهرکهای صنعتی احصا کرده ایم در جلساتی که برگزار می شود مطرح میکنیم و در این دو ماه گذشته 18 جلسه برگزار کرده ایم که حدود 10 جلسه آن در زمینه شناسایی افراد بوده و 8 جلسه صرفا پیگیری مشکلات را در بر داشته است.
احدیان با بیان اینکه تاکنون 5 کارخانه  و واحد تولیدی که دارای مشکلات هستند در این شورا راهبری حضور پیدا کردند، خاطر نشان ساخت:  صاحبان صنایع با حضور در جلسات شورای راهبری مشکلات واحد تولیدی خود را به اعضای شورا منتقل کردند و در مهرماه خروجی این جلسات را در هفته دفاع مقدس اعلام خواهیم کرد.
 وی تصریح کرد: به طور مثال برخی از این واحدهای تولیدی بدهی به بانکها داشتند و طی مکاتباتی که با مدیران قضایی و بانکها داشتیم اقساط آنها به 6 ماه به تعویق انداخته شد.
دبیر جمعیت جانبازان با اشاره به اینکه به زودی با اتاق اصناف هم هماهنگی شده که بازدیدی از بازار خواهیم داشت، اظهار داشت:  تا مستقر شدن مدیران دولت آقای رییسی مطالبه گری خواهیم کرد و مشکلات احصا شده به آنها ارجاع و پیگیری خواهیم کرد و وظایف ذاتی و سازمانی  جمعیت است که ادامه بدهیم و این مسایل رو پیگیری کنیم .
وی در خصوص فعالیت واحد خواهران جمعیت جانبازان نیز گفت: کارگروه واحد خواهران جمعیت توسط خانم سلگی همسر شهید سلگی راه اندازی شده و در انتخابات خرداد ماه خوب عمل کردند و برنامه های خود را در حال پیگیری و سازماندهی  و ترمیم نیروهای خود هستند و واحد رسانه توسط خانمها نیز تشکیل خواهد شد.
احدیان با بیان اینکه حضور ما درفعالیتهای انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ماموریتی از سوی شورای ائتلاف بود، افزود: همه فعالیتهای ما در راستای اهداف شورای ائتلاف بوده  و شورای ائتلاف مجموعه ای از سه گروه، اعضای دبیران جمعیت  رهپویان انقلاب اسلامی و جمعیت ایثارگران و جمعیت جانبازان به عنوان گروه دوم و معتمدین شهر و دیگر احزاب اصولگرا تشکیل شده است.

وی افزود:  هر کدام از این گروهها دارای 25 نفر عضو است و تمامی فعالیتها باهم هماهنگ بوده و در بین این اعضا اختلافات سلیقه ای وجود دارد ولی اختلاف ریشه ای نیست و همه اقدامات در راستای هم افزایی انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخاب پرفسور زلفی گل به عنوان وزیر علوم  را یک آورده حزبی دانست و اظهار داشت:  یکی از کارکرد های احزاب سیاسی در جامعه تامین کردن مدیران سیاسی مورد نیاز جامعه در آینده است و یکی از وظایف ذاتی احزاب کادر سازی مسئولیتهای سیاسی و اجرایی در سطح جامعه  بوده و این کادرسازی با شناسایی افراد و یا پرورش افراد شکل می گیرد.

مسئول کارگروه اقتصادی جمعیت جانبازان نیز در این نشست، گفت:  جانبازان حافظان انقلاب هستند و در هر برهه از زمان که ضرورت داشت این عزیزان ورود پیدا کردند و موجب صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و اینها یادگاران دفاع مقدس هستند.

 عسگری در ادامه با بیان اینکه دبیر جمعیت جانبازان همدان فردی دلسوز و توانمند است، افزود:  ایشان تا به امروز کارهای ارزشی فراوانی انجام داده و یکی از اقدامات ایشان این بود که زمانی که از مشکلات تولیدکنندگان مطلع شدند کارگروه مطالعات و تحقیق تشکیل دادند که بتوانند با بررسی مشکلات واحدهای تولید از انها حمایت کنند.

وی تاکید کرد: تشکیل شورای راهبری سر آغاز شروع حمایت از تولید کنندگان و اصناف است که با گرد هم آمدن کارشناسان در این شورا موانع تولید شناسایی شده  و به اطلاع مسئولین ذیربط رسیده می شود که  این حرکت باعث ایجاد نشاط و دلگرمی برای تولید کنندگان است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

شستشوی حرم حضرت زینب( س) توسط مدافعان حرم

بیکاری در “کار “ بیداد می‌کند/مطالبه مردم همدان از نمایندگان مجلس، راستی آزمایی آمار عملکردی 2 ساله‌ مدیرکل اداره کار است!

جوابیه مدیر‌کل صمت به گزارش “ همدان خبر”

مانع سقوط صنعت، معدن و تجارت استان شوید

مهارتورم‌ و رشد تولید نیازمند اجرای کامل قوانین است/تاکنون حق یک درصدی دولت از معادن در همدان پرداخت نشده است

تنقیح قوانین اقتصادی توسط مجلس کمک بزرگی به رونق تولید می‌کند

استفاده آزمایشی از روش نوین محلول پاشی برای یخ زدایی و برفروبی

پیش بینی برداشت 130 هزار تن گندم و جو از مزارع کبودراهنگ

ارتقای تولید و اشتغال مساوی است با کاهش آسیب های اجتماعی/ شفافیت مالی لازمه کار تولیدکننده است

ضد و نقیض‌های گرانی گوشت/قیمت گوشت قرمز در همدان پایین‌تر از میانگین کشور است

ارتقای تولید و اشتغال مساوی است با کاهش آسیب های اجتماعی/ شفافیت مالی لازمه کار تولیدکننده است

ضد و نقیض‌های گرانی گوشت/قیمت گوشت قرمز در همدان پایین‌تر از میانگین کشور است

شهدا بهترین الگوی واقعی برای جوانان جامعه هستند

اجرای طرح نظارت شبانه بر بازار

شماره هفدهم ماهنامه مدافعان

هفته دفاع مقدس یادآور جاودانه‌ترین برهه از تاریخ ایران اسلامی است

ساخت و سازهای غیرمجاز از معضلات شهر همدان است/لازم به ورود جدی در زمینه کنترل هوشمند ساخت و سازهاست

زارعی سرپرست آموزش و پرورش استان همدان شد

تلاش مدیران بر انتفاع ساکنان از ایجاد منطقه 5 باشد

نشست و هم اندیشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان و مسئولین ستادی با آموزشگاههای آزاد استان

ترددها در جاده‌های استان همدان 10 درصد افزایش داشته است

موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی آغاز شده است

دستگیری سارق ساختمان خالی از سکنه در همدان

تعمیر و راه اندازی 95 درصد سیستم‌های روشنایی محورهای همدان همزمان با ایام اربعین

طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در استان همدان اجرا می شود

مرکز کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان همدان راه‌اندازی شد

جاعل ارزهای خارجی در همدان دستگیر شد

کشف 8 فقره سرقت و دستگیری 6 سارق در اسدآباد

تهیه بسته تبلیغاتی لازمه معرفی همدان به گردشگران

هدف ما این است کاری کنیم،بیماران به جز درد بیماری، درد دیگری را حس نکنند

طرح جامع ترافیک همدان، آماده تصویب در همتا و ارسال به شورای عالی ترافیک

تدبیر درستی به منظور ساماندهی ضایعاتی‌ها اندیشیده شود

سرشاخه کاری 550 هزار و 428 پیوندک باغات گردوی استان همدان

برگزاری گفتمان آموزشی جشنواره عصر جدید یاددهی_ یادگیری در همدان

دستگیری سارق فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

پتروشیمی هگمتانه حامی 5 ساله پاس همدان می‌شود

راه‌اندازی خزانه‌ واحد الکترونیکی در سال جاری پیگیری شود

مدیریت شهری، زمینه افزایش خوش‌بینی شهروندان را فراهم کند

خط کشی بالغ بر 300 کیلومتر از راه های استان همدان انجام شد

افزایش ظرفیت پذیرش دانش‌آموزان همدانی در مدارس شاهد

برای انتخابات مجلس نمی‌آیم/متعهدم وظیفه خود را در شورای شهر به سرمنزل مقصود برسانم

آسانسور جایگزین پله برقی پل‌های عابر پیاده می‌شود

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره در همدان

ساماندهی نیروی انسانی مهمترین دغدغه مدیریت شهری است

کسب رتبه نخست همدان در شاخص ماموریت‌های علم و فناوری

تنها یک عامل دلیل سقوط تیم فوتبال شهرداری نبوده است/ ضعف‌های کادر فنی و مدیریتی این اتفاق را رقم زد

رعایت عدالت کاری در بین کارکنان شهرداری ضروری است/مشاغل سخت و عملیاتی مشخص شود

«تنهای تنها»؛ مثل یک دختر بهایی مسلمان‌شده و یک چریک فدایی بسیجی‌شده!

💢اهداف نیروگاه شهید مفتح بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی شده است

2 خبر مهم برای خریداران طرح نهضت ملی مسکن